Herenmodewinkel Klein Kleding Sliedrecht wordt maart 2024 OFM.

OFM. streeft om oude tijden in Sliedrecht weer te doen herleven in een nieuw jasje

Medio maart 2024 wordt herenmoderetailer Klein Kleding in Sliedrecht officieel een OFM. In de omgeving was Klein Kleding al ruim 100 jaar een bekend familiebedrijf. In augustus van dit jaar werd de retailer failliet verklaard.

Kees Klein is in 2016 uit de zaak gegaan. “Gelukkig komt er nu zeven jaar later een nieuw modebedrijf in het pand. De keuze voor een nieuwe huurder maak je weloverwogen. De voorwaarde dat het een herenmodezaak zou blijven was belangrijk. Maar ook de juiste merken voor onze doelgroep, de sfeer en de klantbenadering. Want in mijn periode voelde de omgang met klanten vaak als een grote familie. Na gesprekken met Arthur Feenstra van OFM. raakte ik enthousiast en kreeg ik het gevoel dat ons DNA zeker bij elkaar past. Ik hoop dan ook dat onze klanten uit de brede regio de geweldige collectie weer weten te vinden.”

Sinds september is er al sprake van een grote opruiming in het pand aan de Kerkbuurt. Ook de komende maanden profiteren klanten van kortingen op het assortiment van zowel Klein herenkleding als OFM. Van casual items tot pakken en colberts. Daarna zal de winkel tijdelijk gesloten zijn voor een restyling om in maart met een geheel nieuwe collectie te openen.

Gastvrijheid en vakmanschap vasthouden en versterken

In het afgelopen jaar opende mannenmoderetailer OFM. een nieuwe vestiging in Sluis en namen zij Van Westen Menswear in Goes over. OFM. streeft ernaar om de herkenbare koers van Klein Kleding vast te houden en te versterken.

“Gastvrijheid en vakmanschap zijn pijlers die voor ons ook belangrijk zijn. Daarom zetten we door waar Klein Kleding sterk in was. We doen ons best om de klant als vanouds centraal te zetten en te luisteren naar de behoefte van de lokale consument. De winkel zal geopend zijn van maandag tot en met zaterdag en op zondag is de winkel altijd gesloten. Zo zetten we ons in om oude tijden weer te doen herleven in een nieuw jasje.” Aldus CEO Arthur Feenstra.

Persberichten in je mailbox

Over OFM.

Van strak (maat)pak tot stoere chino en sneakers. Wij hebben het allemaal in huis en onze modeadviseurs weten je er ook alles over te vertellen. We vinden het namelijk belangrijk dat je alles uit je garderobe én uit jezelf kan halen. Het draait tenslotte niet alleen om het uiterlijk, maar om het gevoel wat je hebt in een goede outfit. Daarom vind je bij ons meer dan kleding, lifestyle en accessoires. Denk aan events, de beste deals in een verrassende omgeving.

Met een twintigtal winkels, zit er altijd een OFM. bij jou in de buurt. Wil je rustig komen passen of op zoek naar een outfit voor een speciale gelegenheid? Wij helpen je onder het genot van een goede kop koffie. Of een wijntje natuurlijk. www.onlyformen.nl

Voor meer informatie over OFM. neem je contact op met [email protected]

De Aaldor 13 4191 PC Geldermalsen

onlyformen.nl