OFM. nieuwe kledingsponsor van Team Visma | Lease a Bike

Wielerteam en retailer gaan samenwerking van twee jaar aan

Per 1 mei wordt de mannelijke staf van wielerteam Visma | Lease a Bike gekleed door mannenmoderetailer OFM. Het gaat om een complete outfit voor zowel de zomer als het najaar voor officiële momenten zoals teampresentaties, persconferenties en sportgala’s. Maar uiteraard ook voor belangrijke meetings, grote wielerrondes zoals de Giro d’Italia en de Tour de France en als de spanning te snijden is in de volgauto’s. De retailer en het wielerteam hebben een overeenkomst getekend voor twee jaar.

“Wij zijn trots om ons sponsor te mogen noemen. We verbinden ons graag aan partijen die, net als wij, topsport bedrijven in hun vakgebied. Binnen Nederland en wereldwijd is Team Visma | Lease a Bike een team die streeft naar het hoogst haalbare. Daarnaast zijn we met onze eigen events genaamd OFM. Ride al ontzettend actief in wielrennen.” Aldus Arthur Feenstra, CEO van OFM.

Samenwerken met zelfde waarden

Zowel CEO Richard Plugge als sportief directeur Merijn Zeeman en coaches Addy Engels en Grischa Niermann worden gekleed in een overhemd, chinobroek en colbert met teamlogo. Daarnaast wordt dit pakket aangevuld met passende kleding bij het seizoen of gelegenheid.

''De samenwerking met OFM. past perfect bij onze gedeelde waarden van streven naar het hoogst haalbare'', vertelt Team Visma | Lease a Bike CEO Richard Plugge. ''Als Team Visma | Lease a Bike zijn we trots om ons te verbinden met partners die net als wij streven naar topprestaties, zowel nationaal als internationaal. Met onze gedeelde passie voor wielersport en streven naar innovatie, kijken we uit naar deze spannende samenwerking.''

Ook partnershipmanager Margreet Schraagen is blij met de samenwerking: “Vanuit de ploeg willen we altijd werken met het best mogelijke materiaal en zijn we altijd bezig met manieren om te verbeteren. Dat geldt op performancevlak, maar ook voor de uitstraling en positionering van onze ploeg. ​ Bovendien zijn we allebei Nederlandse merken. Hoewel veel van onze partners internationaal zijn, hechten we er waarde aan om, wanneer de gelegenheid zich voordoet, samen te werken met Nederlandse bedrijven.”

Events voor zakelijke markt en fans

Naast de teamkleding, werken beide partijen ook aan mogelijkheden om events in en om de Mensperience stores van OFM. te organiseren. Zowel voor het zakelijke netwerk genaamd Business Peloton van Team Visma | Lease a Bike als voor fans en vaste klanten van de retailer.

Persberichten in je mailbox

Over OFM.

Van strak (maat)pak tot stoere chino en sneakers. Wij hebben het allemaal in huis en onze modeadviseurs weten je er ook alles over te vertellen. We vinden het namelijk belangrijk dat je alles uit je garderobe én uit jezelf kan halen. Het draait tenslotte niet alleen om het uiterlijk, maar om het gevoel wat je hebt in een goede outfit. Daarom vind je bij ons meer dan kleding, lifestyle en accessoires. Denk aan events, de beste deals in een verrassende omgeving.

Met een twintigtal winkels, zit er altijd een OFM. bij jou in de buurt. Wil je rustig komen passen of op zoek naar een outfit voor een speciale gelegenheid? Wij helpen je onder het genot van een goede kop koffie. Of een wijntje natuurlijk. www.onlyformen.nl

Voor meer informatie over OFM. neem je contact op met [email protected]

De Aaldor 13 4191 PC Geldermalsen

onlyformen.nl